Вакансії

Компанія “Elffix Service Hub” – провідна компанія, яка спеціалізується на професійному ремонті різноманітних гаджетів. Шукаємо в команду відповідального та комунікабельного адміністратора сервісного центру.

Основні обов’язки:

  • Організація прийому та видачі техніки з ремонту
  • Спілкування з клієнтами по телефону та у месенджерах
  • Підтримка комунікації між клієнтом та інженером
  • Контроль термінів ремонту техніки
  • Консультація щодо послуг сервісного центру

Вимоги:

  • Грамотна українська мова (усно та письмово);
  • Знання ПК на рівні користувача;
  • Ввічливість, відповідальність, уважність;
  • Клієнтоорієнтовність;
  • Готовність до вивчення великого об’єму інформації.

Умови роботи:

  • Робота в сервісному центрі за адресою: м.Київ, вул. Йорданьска, 1 (5 хв. від метро Почайна)
  • Офіційне працевлаштування та оплачувана відпустка;
  • Стабільна виплата заробітної плати;
  • Графік роботи 5/2 з 10:00 до 19:00
  • Комфортний офіс та дружній колектив;
  • Безкоштовна кава та печиво;
  • Бонусна система.

Для запису на співбесіду або при наявності додаткових запитань телефонуйте – 097-376-80-29 Євгенія

Будемо раді бачити у нас людину, яка готова навчатися та розвиватися разом з нами. Якщо ти активний та цікавишся сферою техніки, то ця робота для тебе!

Leave a comment

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійДо магазину